امیرحسین عبدی

اندیشه های فرهنگی سیاسی

امیرحسین عبدی

اندیشه های فرهنگی سیاسی

امیرحسین عبدی

ای مردم‼
از دو چیز بیشتر از هر چیز بر شما بیمناکم!
متابعت از هوای نفس و آرزو های دور و دراز!
پیروی از هوای نفس٬ انسان را از مسیر حقّ باز می دارد!
و آرزوی دور و دراز، آخرت را از یاد می برد!
نهج البلاغه /خطبه۴٢

کلمات کلیدی

روزبهان

نشست صمیمی با دانشجویان دانشگاه روزبهان ساری (مازندران)

 

با موضوع:

دنیای این روزای من...

)استراتژی غرب در مدیریت روابط با مولفه بی حیائی(

سه شنبه 25 آذر ماه 93 ساعت 13

سالن آمفی تئاتر موسسه روزبهان ساری

ساری - کیلومتر یک جاده دریا

دنیای این روزای من

دنیای این روزای من

دنیای این روزای من

دنیای این روزای من

  • امیرحسین عبدی

امیرحسین عبدی

نظرات  (۱)

  • محبوبه خانم
  • سلام بر شما استاد بزرگوار
    موضوع همایش تون خیلی خوبه ولی ای کاش متن سخنرانیتون هم تو وبلاگ تون بود می خوندیم و استفاده ی مفید می بردیم...
    با تشکر...

    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام
    با سپاس از شما
    حق با شماست، به دلیل محدودیت زمان متاسفانه فرصت این کار نیست.
    ولی در آینده های نه چندان دور، امیدوارم این اتفاق بیفته
    سربلند باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی