امیرحسین عبدی

اندیشه های فرهنگی سیاسی

امیرحسین عبدی

اندیشه های فرهنگی سیاسی

امیرحسین عبدی

ای مردم‼
از دو چیز بیشتر از هر چیز بر شما بیمناکم!
متابعت از هوای نفس و آرزو های دور و دراز!
پیروی از هوای نفس٬ انسان را از مسیر حقّ باز می دارد!
و آرزوی دور و دراز، آخرت را از یاد می برد!
نهج البلاغه /خطبه۴٢

کلمات کلیدی

مهد کودک

همایش بایسته های تربیتی کودک در تحقق یک جامعه آرمانی

---------------------------------------

زمان: شنبه 16 اسفند 93  -  ساعت 8 صبح

مکان: آمل - اندیشه 49 - کنار بقعه ناصرالحق(ع) - سالن اجتماعات اداره ارشاد شهرستان آمل

---------------------------------------

زمان:یکشنبه 17 اسفند 93 - ساعت 8 صبح

مکان: قائمشهر - کوچکسرا - مجتمع حر - سالن اجتماعات اداره ارشاد شهرستان قائمشهر


  • امیرحسین عبدی

نظرات  (۵)

  • گوهرتاج خدادادی
  • سلام پسرم خوبید ، انشاالله هر روز تون بهتر از دیروز باشه ،  سایت جدیدتون مبارک.
    مادری از استان اصفهان
    پاسخ:
    سلام بر شما مادر مهربان
    از شما بابت حضور تون سپاسگذارم
    خداوند موفقیت هاتان را روز افزون نماید. 
    پاسخ:
    سلام بر شما بانوی بزرگوار
    متشکرم از دعای خیر شما
    ان شاالله که همیشه سلامت باشید
    سلام خسته نباشید
    چقد دیر به دیر به روز میشید!
    کاش دوباره میومدید زاغمرز و برا بچه ها حرف میزدید
    هرچند میدونم سرتون خیلی شلوغه
    سلامت وپایدار باشید
    پاسخ:
    سلام بر شما سرکار خانم محمدی
    از اینکه دیر به دیر به روز می شم عذر میخوام
    این روزها مشغله کاری فرصت فکر کردن رو از آدم می گیره
    در مورد زاغمرز هم حرف زیاده!
    دوست دارم بیام ولی شاید یه کم دیرتر اومدم
    از اینکه به یاد ما هستید از شما سپاسگذارم
    سلامت باشید
    سلام مجدد
    مطالب مکتوب ازشما رو کجا میشه گیر آورد و خوند؟
    مثلا همین تیتر همایشی که برگزارشد خییییییلی برای من جاذبه داشت ولی یکی مثل من با دغدغه ی خونه داری و خونواده داری(حتما قبول دارید که کار خانم ها تو این قسمت خیلی وقت گیره)شاید شرایط مهیا نشه که حضوری تو همچین همایش هایی شرکت کنه
    تو شبکه های اجتماعی هم بنا به دلایلی نمیتونم عضو بشم که از مطالبتون اگه تو اون فضا مطلب میذارید استفاده کنم!
    من کتاب زیاد میخونم وپای سخنرانی خیلی ها نشستم
    شما 2تا حسن دارید که برای مخاطب جوون و مخصوصا نوجوون جادبه داره:اول اینکه خودتون جوونید و دوم اینکه خوب واز ته دل به زبان دین حرف میزنید صمیمیت در کلام وآمیختگی با طنز هم مخاطب رو از کسالت درمیاره
     ویه پیشنهاد:خلاصه متن همایش هایی که میرید  در حد یه صفحه بدید یکی که بیکارتره تو وبلاگتون بذاره
    به خانواده خیلی سلام برسونید
    پاسخ:
    سلام بر شما سرکار خانم محمدی
    از اینکه نسبت به تفکر و رفتار من چنین برداشتی دارید ازشما سپاسگذارم.من این لطف رو مدیون خدا هستم که لطفش شامل حالم شده و مشغول به فعالیت در عرصه دین و فرهنگ و زندگی هستم
    اما درباره مطالب مکتوب باید بگم که من نهایت کاری که می تونم بکنم با فرصت محدودی که دارم مطالعه و ارائه هست و انصافا فرصت پیاده سازی ندارم.اگرچه شاید در آینده این کار رو هم انجام بدم.
    فعلا توی وبلاگ فضایی فراهم شده که برنامه ها رو اعلام کنم تا اگر کسی مایل بود بتونه تو برنامه ها شرکت کنه.
    شاید کمی دیرتر فایل های صوتی برنامه ها رو توی وبلاگ قرار بدم
    از شما التماس دعا دارم
    ممنون که نظرتون رو منتقل می کنید
    سلام و خداقوت
    متاسفنه مدتیه نمیتونم به سایتای دوستان سر بزنم.
    امروز توفیقی نصیب بنده شد و تونستم به سایتتون سر بزنم 
    مثل همیشه از مطالبتون خوشم اومده.
    امیدوارم خدا بهتون توفیق بده همیشه با انرژی ادامه بدید .

    پاسخ:
    سلام
    ممنونم از حضور شما و ان شالله که عاقبت بخیر باشیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی